روش های خانگی برای رفع گرفتگی عضلات

گرچه عموما این گرفتگی‌های عضلانی بی‌ضرر هستند، اما ماهیچه‌ها را تحت تاثیر قرار داده و نمی توان به طور موقت از آنها استفاده کرد

ورزشکاران در ماه رمضان چه نکاتی را رعایت کنند؟

ورزش کردن یکی از اصولی است که همیشه توصیه می شود، اما کسانی که ورزش می کنند در ماه رمضان باید ورزش کردن را رها کنند؟ در ادامه نکات مهمی برای ورزشکاران در ماه رمضان بیان می شود

پیشگیری از گرمازدگی هنگام ورزش، به بهانه گرمازدگی بازیکنان تیم سپیدار

با گرم شدن هوا احتمال بروز گرمازدگی بیشتر می شود، این مسئله در ورزش بیشتر از هر زمان دیگری مهم است و همانطور که در خبرها آمده چند نفر از بازیکنان تیم سپیدار بعد از اتمام بازی دچار گرمازدگی شده اند که در ادامه به علت بروز آن و روشی برای پیشگیری اشاره می شود

پیشگیری و کاهش فشار خون با ورزش

ورزش نکردن با فشارخون بالا ارتباط مستقیم دارد، همانطور که با ورزش کردن خطر ابتلا به فشارخون را کاهش می دهیم.در صورت مبتلا بودن هم، می توانیم با ورزش فشارخون بالا را کنترل کنیم.

بخور نخورهای قبل و بعد از ورزش

ورزش کردن اهمیت زیادی دارد، به ویژه در زندگی امروزی که تحرک ما نسبت به قبل کمتر شده، اما آنچه مهم است ورزش کردن اصولی و تغذیه مناسب قبل و بعد از ورزش است که در ادامه به آنها اشاره می شود

رژیمی برای کاهش وزن و لاغر ماندن

یکی دیگر از اثرات مثبت ورزش در رژیم لاغری پیشگیری از بازگشت به وزن بالا و برگشت به چاقی هست. ورزش همراه با رژیم خوراکی, تناسب اندام را تثبیت می‌کند. برترین ورزش ها برای کاهش وزن, ورزش هاي هوازی هست. دویدن, شنا کردن, طناب زدن و … این ورزش ها و باعث میشود

موثرترین ورزش برای سوزاندن چربی شکم کدام است

اگر تازه به فکر تناسب اندام افتاده اید و در حال تلاش برای از دست دادن چربی شکم هستد احتمالا به دنبال بهترین روش برای چربی سوزی سریعتر شکم و باریک شدن دور کمرتان هستید

درمان گودی کمر با ورزش

گودی کمر عارضه ای است که بیشتر خانم ها به آنن دچار می شوند و منجر به بروز کمردرد و سایر مشکلات می شود که چند حرکت اصلاحی برای درمان گودی کمر مععرفی می شوند

فواید شنا برای سلامت روح و روان

شنا یکی از ورزش های محبوب به ویژه در تابستان است که علاوه بر مزیت های جسمی زیادی که دارد دارای مزایای روحی زیادی است که در ادامه به آنها اشاره می شود

چگونه در تعطیلات تناسب اندام خود را حفظ کنیم

متاسفانه بعد از اتمام تعطیلات کمر شلوار بسیاری از افراد برایشان تنگ می شود و مجبور می شوند برای جبران افزایش وزنی که در تعطیلات داشته اند رژیم بگیرند. در اینجا چند راهکار برای حفظ تناسب اندام در تعطیلات به شما پیشنهاد می کنیم

رازهای لاغری که از آن بی خبرید

افرادی که صبحانه می‌خورند، بیشترین موفقیت را در کنترل وزن خود دارند، خوردن صبحانه قند خون را تثبیت، چربی سوزی را تقویت و اشتهایتان را سرکوب می‌کند

کاهش وزن سریع با 5 حرکت قدرتی

حرکت های قدرتی کالری سوزی بالایی دارند اگر هدفتان کاهش وزن سریع است حتما این 5 حرکت قدرتی را در برنامه ورزشی روزانه تان قرار دهید