ورزش هایی راکه میتوان در خانه بدون مربی انجام داد

نداشتن وقت کافی از جمله معضلاتی است که افراد برای رفتن به باشگاه و ورزش کردن با آن روبه رو هستند. بنابراین در این مقاله قصد داریم در مورد ورزش در خانه بدون تجهیزات با شما صحبت کنیم. با این راهکارها شما امکان این را دارید تا بدون هرگونه وسایل ورزشی و تجهیزات خاص، به تمرینات ورزشی بپردازید و به تناسب‌اندام دست یابید.

آموزش تصویری شنا پادوچرخه

در ورزش شنا پای دوچرخه به حرکتی گفته می شود که با کمک آن شناگر میتواند بصورت عمودی در آب قرار بگیرد در حالیکه قدری از صورتش از آب بیرون باشد. به این ترتیب شناگر قادر خواهد بود که عمل تنفس را انجام بدهد و از فرورفتن کامل بدن خویش به زیر آب جلوگیری کند، ولی در هیچ جهت خاصی هم حرکت نکند.

۵ گام تا داشتن یک شکم صاف و تخت!

آیا می‌دانید امکان اینکه دائما در حال خوردن باشید و با این حال باز هم شکمی صاف و زیبا داشته باشید هم وجود دارد؟ ممکن است تمرینات ورزشی موضعی شکم مثل انواع کرانچ، برای ساخت و تقویت عضلات مناسب باشد اما نمی‌تواند در سوختن چربی‌های زائد خیلی موثر و تاثیر‌گذار باشد.اگر شما هم تصمیم دارید خوش‌اندام باشید و لذت داشتن یک شکم صاف و بدون چربی را تجربه کنید مطلب امروز ما را از دست ندهید.

میزان مصرف کالری در پیاده روی – دویدن – طناب زدن – شنا – تردمیل

میزان مصرف کالری در پیاده روی – دویدن – طناب زدن – شنا – تردمیل – بوکس – بالا رفتن از پله ها و .. را در ادامه شرح خواهیم داد اگر می خواهید با میزان مصرف کالری روزانه تان بیشتر آشنا شوید با ما همراه باشید میزان مصرف کالری در پیاده روی بسیار زیاد بوده و بهترین ورزش برای لاغری است. برای افزایش میزان مصرف کالری بیشتر می‌توانید فعالیت‌ها و ورزشهای خود را با شدت بیشتری انجام دهید. به طوری که می‌توانید با انجام یک دقیقه فعالیت شدید دو برابر زمانی که یک فعالیت نسبتا شدید انجام می‌دهید کالری بسوزانید. فعالیت نسبتا شدید فعالیتی است که شما در حین انجام آن می‌توانید به راحتی صحبت کنید، ولی در فعالیت شدید به دلیل تنفس سریع‌تر امکان راحت صحبت کردن برای شما وجود ندارند.

۶ پیشنهاد عملی برای حفظ وزن مطلوب

میل رسیدن به وزن ایده آل یک انگیزه عالی برای ورزش کردن محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند هدف شما چربی سوزی و یا اضافه کردن چند کیلو عضله به بدنتان باشد، همین هدف است که باعث می‌شود شما به باشگاه بروید و رژیم‌های غذایی سخت را دنبال کنید.

دلایلی برای انجام مدیتیشن

مدیتیشین یا مراقبه یکی از روش های آرام کردن جسم و ذهن به کمک تمرکز کردن است که با عنوان ریلکس کردن نیز در میان مردم شناخته می شود. روش های انجام دادن مدیتیشین و مراقبه بسیار متنوع است و در مناطق مختلف جهان حتی از روش های ریلکس کردن برای درمان کردن بیماری های سخت روحی و همچنین جسمی استفاده می کنند.

باورهای غلط در مورد لاغری

برخی باور‌های غلط همیشه ما را به این اشتباه می‌اندازد که می‌شود به راحتی لاغر شد و ورزش تنها راه لاغری است. در زیر چند باور غلط را بررسی می‌کنیم.

کاهش وزن با طب فشاری

طب فشاری یکی از مدل‌های باستانی ماساژ نقطه‌ای بدن است که بر اساس فرضیات طبی سنتی چینی سبب افزایش انرژی بدن می‌شود. شما قادر هستید با فشار دادن نقاط خاصی از بدن، جریان انرژی را افزایش داده و سبب عملکرد هرچه بهتر بدن بشوید.

روش اصولی گرم کردن بدن قبل از ورزش

گرم کردن بدن قبل از ورزش از ضروریاتی است که باید به آن توجه کامل داشت، اگر شما یک تازه کار و یا یک متخصص در ورزش هستید، فرقی نمی کند، باید گرم کردن بدن قبل از ورزش را انجام دهید.

محبوب ترین رژیم های لاغری در دنیا

رژیم های بسیار زیادی برای لاغری وجود دارد اما بسیاری از افراد به دنبال بهترین رژیم لاغری می گردند. تعدادی از رژیم ها بر کاهش اشتها تمرکز دارند در حالی یک سری از رژیم ها کالری، کربوهیدرات یا چربی را محدود می کنند.

با نفس کشیدن هم می توانید لاغر شوید

همه‌ی ما می‌دانیم که هر چه بیشتر ورزش کنیم برای سلامت جسم و روح‌مان بهتر است، اما شاید ندانیم که ۸۰ درصد از چربی که از بدن خارج می‌شود، از طریق ریه‌ها بیرون می‌رود.بنا به تحقیقی جدید که نتایج آن در British Medical Journal منتشر شده، بیشتر وزن اضافی را می‌توان با تنفس از دست داد.

لاغری با شنا کردن

وقتی صحبت از ورزش هایی برای کاهش وزن می شود به ندرت به فکر ورزش شنا خواهید افتاد. بالعکس، این ورزش برای عضلانی کردن اندام ها و چربی سوزی فوق العاده مفید است.

بهترین و ساده ترین روش کاهش وزن

زن و مرد بعد از ازدواج با قرارگرفتن در جریان زندگی و رو به رو شدن با رویدادهای متفاوت و تغییر اولویت ها، کمتر به انگیزه های درونی که تا قبل از آن حرف اول را می زدند، توجه می‌کنند. در این بخش با بیتوته همراه باشید تا با راهکارهایی که به شما ارائه داده‌ایم، شور و هیجان را به زندگی زناشویی‌تان هدیه کنید.

چگونه می توان در خانه ورزش کرد

تمرینات ورزشی در خانه فواید بسیاری دارد. نه تنها نمی خواهید برای رفتن به سالن وقت بگذارید بلکه هزینه ای هم نمی دهید. اگر می خواهید بدن متناسب داشته باشید ، چند مرحله اساسی برای تمرین در خانه در نظر بگیرید که می توانید نتایج بسیار موفقی را ببینید.

چگونه بدون رژیم وزن کم کنید؟

اضافه وزن و تلاش برای لاغر شدن شاید یکی از عمومی‌ترین مشکلات زندگی ماشینی و کم‌تحرک باشد. برای کسانی که از چاقی رنج می‌برند، رژیم گرفتن سخت‌ترین کاری است که باید انجام بدهند و معمولا هم از پس آن برنمی‌آیند. اگر دنبال راه‌های ساده‌ای هستید که بتوانید بدون رژیم گرفتن لاغر شوید این روش ها را امتحان کنید.

تاثیر نوشیدن آب در کاهش وزن

نوشیدن آب بیشتر به کاهش وزن کمک می کند اما آیا واقعا آب به کاهش وزن کمک می کند؟ پاسخ کوتاه بله است. نوشیدن آب میزان سوزاندن کالری‌،که به عنوان مازاد انرژی‌های مصرفی شناخته می‌شود، را افزایش می‌دهد.

ورزش غیر اصولی چه آسیب هایی می تواند به بدن بزند؟

آیا تاکنون به صدمات ناشی از ورزش فکر کرده اید؟ تا به حال ورزشکار معروفی را دیده اید که در اوج افتخار و آمادگی جسمانی به دلیل صدمات ورزشی خانه نشین شده و یا مجبور به کناره گیری از ورزش شده باشد؟

چگونگی بزرگ شدن بازوها در خانه

بجای شلوغ کردن خانه‌تان با تجهیزات مختلف، می‌توانید برای تقویت عضلات دوسر و سه سر بازوهایتان، با چند صندلی و یک میله بارفیکس، تمرینات وزن بدن انجام دهید. شما می‌توانید با تغییر دادن فرم و به خرج دادن خلاقیت، به آسانی بر میزان سختی تمرینات وزن بدنتان بیفزایید.

کاهش وزن زن و شوهر با هم بعد از ازدواج

اکثراً مردان و زنان بعد از ازدواج با افزایش وزن نسبی روبرو میشوند که این مسئله سبب نگرانی و ناراحتی آنها می شود و همسران افراد هم از این مسئله گله می کنند به همین علت شیوه های کاهش وزن در محیط خانواده و با کارهای ساده برای رسیدن به وزن ایده‌ال به شما توصیه می شود.

ورزش در خانه چه فوایدی دارد؟

همه می دانیم که ورزش روزانه تا چه حدی موثر است. ولی با گزینه های بسیار و اطلاعات بی حد و حصری که در مورد ورزش در خانه وجود دارد ، به سادگی امکان دارد برای پیدا کردن بهترین حرکات ورزشی سردرگم شویم. ولی نیازی به نگرانی نیست. چنانچه به دنبال یک راه مطمئن برای به دست آوردن اندام خوش فرم و زیبا هستید، با انجام حرکات ورزشی در خانه میتوانید به تناسب اندام برسید.

چه کنیم تا در روز‌های قرنطینه چاق نشویم؟

با آمدن ویروس کرونای جدید به ایران، مردم در بسیاری از شهر‌ها بنابه توصیه‌های بهداشتی و برای جلوگیری از شیوع این بیماری، خود را قرنطینه کردند و همچنین مدارس، دانشگاه‌ها و بیشتر شرکت‌ها و کارخانه‌ها تعطیل شدند و انسان‌های زیادی را خانه‌نشین کردند.